České e-shopy stále častěji expandují na zahraniční trhy, přičemž pro jejich úspěch je klíčová kvalitní a spolehlivá mezinárodní přeprava. Společnost PPL, propojená se sítí DHL, nabízí rychlé a efektivní logistické služby na adresu i do více než 140 000 výdejních míst po celé Evropě. Produkty jako Parcel Connect pro B2C zákazníky a Parcel Connect Plus pro B2B zákazníky zajišťují doručení do až 26 zahraničních trhů s tranzitními časy mezi 2-5 dny, což e-shopům umožňuje překonávat limity domácí poptávky a růst za hranicemi.

PPL podporuje e-shopy v expanzi díky široké síti partnerů a pokročilé technologii. V roce 2022 otevřela největší překladiště u Hradce Králové, vybavené moderním třídicím systémem, které dokáže zpracovat až 20 000 balíků za hodinu a denně odbavit půl milionu zásilek. Toto centrum zkracuje tranzitní časy a funguje jako klíčový tranzitní bod do zemí západní a jihovýchodní Evropy, což dále posiluje konkurenceschopnost PPL na mezinárodním poli.

Společnost se navíc zaměřuje na udržitelnost a klimatickou neutralitu. Nové centrum u Hradce Králové snižuje emise CO2 díky kratším přepravním vzdálenostem a je připraveno na budoucí instalaci solárních panelů. Inovace a technologický rozvoj umožňují PPL zvyšovat kvalitu služeb, což je pro české e-shopy při získávání dobré pověsti a spokojenosti zákazníků v zahraničí zásadní.

 

Celý článek si můžete přečíst na webu Dopravních novin.

Mohlo by vás zajímat

top ceo

18. 11. 2024| Napsali o nás

Začínal tiskem etiket v otcově firmě. Nenapadlo by mě, že budu PPL jednou řídit, říká

Petr Horák v PPL, kterou založil jeho otec a později ji prodal, začínal tiskem etiket. Dnes už jednu z největších zásilkových firem u nás pátým rokem vede.