Jaká důležitá data znát?
Datum |
Dny v týdnu |
Událost |
Provoz a zákaznické centrum |
23.12.2024 |
Pondělí |
Běžný pracovní den |
Ano |
24.12.-26.12.2024 |
Úterý-čtvrtek |
Vánoce |
Ne |
27.12.2024 |
Pátek |
Běžný pracovní den |
Ano |
30.12.2024 |
Pondělí |
Běžný pracovní den |
Ano |
31.12.2024 |
Úterý |
Silvestr |
Ne |
1.1.2025 |
Středa |
Státní svátek |
Ne |
Během celé nadcházející sezóny doručujeme a svážíme zásilky tak, jak jste zvyklí – v pracovních dnech ano, o svátcích a víkendech ne. Jedinou výjimkou je silvestr – v úterý 31.12.2024 máme volno. Od čtvrtka 2.1.2025 jsme tu opět pro vás, v plné síle a za běžného provozu (svoz i rozvoz zásilek i IT hotline).
Plánujete dovolenou nebo budete měnit provozní dobu?
Pokud budete dočasně uzavírat svou provozovnu, prosíme, nastavte ji v aplikaci MyParcelshop v sekci Dovolené, a to:
- Krátkodobé dovolené (1-2 dny) zadávejte jen jeden až dva dny dopředu
- Delší dovolené (3 a více dní) zadávejte alespoň týden dopředu
Dáte tak nejlépe vědět nám i svým zákazníkům, kdy s vámi můžou počítat.
Chystáte-li se změnit provozní dobu, napište nám ji jednoduchou zprávou přes „Komunikátor“ v aplikaci MyParcelshop. Zásilka po úložní době se vám automaticky objeví v aplikaci MyParcelshop v sekci Předání řidiči a v sekci Sklad uvidíte informaci Čeká na vyzvednutí řidičem.
Hromadí se vám nevyzvednuté zásilky?
Po uplynutí úložní doby (7 dní) vracejte nevyzvednuté zásilky našim řidičkám a řidičům. Uvolníte si tak ve svém obchodě místa pro další zásilky.
Chcete, aby vám nic neuniklo?
Průběžně sledujte aktuální informace na našem webu, sociálních sítích Facebook, Instagram nebo LinkedIn či průběžnou e-mailovou komunikaci.
S námi máte Vánoce pod kontrolou.
Tým PPL