Vítěz prokázal odolnost a silnou hru u mantinelu a v rozích kluziště. Dvěma slepenými góly několik minut před závěrečnou sirénou zvítězil spot Žijeme hokejem řetězce Tesco od agentury Socialsharks.

Reklamní spot agentury Socialsharks pro Tesco postupuje do hlavního turnaje MAM Souboje spotů 2024, ve kterém budeme v lednu příštího roku společně hledat nejoblíbenější reklamu celého roku. Už nyní se může Tesco připravovat na své Nagano.

Na druhém místě se umístil spot Spolehněte se společnosti PPL od Knowlimits, na třetím místě pak Fortuna s rozdávající štěstěnou od agentury Leo Burnett.

Celý článek si můžete přečíst na webu MAM.

Mohlo by vás zajímat

Dodávka PPL

26. 6. 2024| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc červenec 2024 je palivový příplatek 11,5 %.