Marketingový ředitel PPL, Stanislav Krupa, se zaměřuje na propojení celého doručovacího ekosystému a posílení značky PPL. Po svém nástupu do firmy koordinoval první televizní reklamní kampaň, která byla úspěšná díky kombinaci TV a online médií. PPL také využilo mistrovství světa v hokeji k vytvoření kampaně, jež oslovila širokou veřejnost a představila výhody mobilní aplikace mojePPL.

Krupa zdůrazňuje rostoucí poptávku po alternativních způsobech doručení, zejména po výdejních místech, což reflektuje měnící se trh a zákaznické preference. PPL se nyní soustředí na rozvoj sítě výdejních a podacích míst a na propojení B2B a B2C zákazníků. Do budoucna chce firma růst udržitelně, inovovat své služby a být lídrem v oblasti komplexního logistického ekosystému.

Celý rozhovor si můžete přečíst na webu MAM.

Mohlo by vás zajímat

top ceo

18. 11. 2024| Napsali o nás

Začínal tiskem etiket v otcově firmě. Nenapadlo by mě, že budu PPL jednou řídit, říká

Petr Horák v PPL, kterou založil jeho otec a později ji prodal, začínal tiskem etiket. Dnes už jednu z největších zásilkových firem u nás pátým rokem vede.