Objednaný svoz řidičem
Právě jste si úspěšně objednali vyzvednutí zásilky, kterou chcete vrátit!
Shrnutí objednaného svozu řidičem jsme vám odeslali na uvedenou e-mailovou adresu. Pokud máte etiketu, nalepte ji na připravenou zásilku. V případě, že máte QR kód, ukažte ho řidiči.
1. Zjistěte, jak zásilku správně zabalit
2. Připravte zásilku pro řidiče

Použít můžete obal, v kterém jste zásilku obdrželi.

Na zásilku nalepte pouze jednu vratnou etiketu nebo napište pouze jeden smartPIN (součástí QR kódu).
V případě etikety, nalepte ji na vrchní stranu zásilky a to tak, aby nijak nepřesahovala na boční stěnu.

Etiketa nebo smartPIN musí být čitelný (nesmí je nic zakrývat, např. lepicí či stahovací páska nebo fólie).

Odstraňte veškeré staré etikety nebo zavádějící informace.