Vážení zákazníci,  

v důsledku současné povodňové situace, která zasáhla různé části České republiky i okolních států, může dojít k omezení některých našich služeb, a to primárně v regionu severní Moravy – především oblast Krnova, Opavy, Ostravy a Jeseníku i některých okolních států. Z tohoto důvodu se může doručení vašich zásilek zpozdit. 

Uděláme, co je v našich silách, abychom vaše zásilky doručili, jakmile to situace dovolí. Stav své zásilky můžete sledovat v mobilní aplikaci mojePPL nebo na webových stránkách

Situaci neustále sledujeme a o dalším vývoji vás budeme včas informovat prostřednictvím tohoto článku a dalších komunikačních kanálů. Děkujeme vám za trpělivost a pochopení v tomto nelehkém období. 

 

Situace na depech 

Zasažená jsou v současné době naše depa v Ostravě a Jeseníku. Balíky jsou v pořádku a postupně je převážíme na blízká depa v Mošnově a Olomouci. Sem přesměrováváme i všechny nově příchozí zásilky, které standardně doručujeme do přístupných oblastí. Depo v Olomouci je prozatím bez omezení, bohužel se ale situace průběžně mění. Budeme vás informovat. Ostatní naše depa fungují bez omezení. 


 

 

Doručení našimi řidiči 

Momentálně naši řidiči jezdí do míst, kam je to možné a bezpečné. Zásilky, které není možné doručit, protože se cílová adresa či výdejní místo nachází v nedostupné oblasti, doručíme, jakmile to bude možné. 

 

Výdejní místa a boxy PPL 

Prověřujeme, jak jsou na tom naši partneři na výdejních místech a mapujeme dostupnost našich i partnerských boxů v zasažených oblastech.  

 

Prosíme o vaši shovívavost. Děláme, co je v našich silách, abychom zajistili co nejlepší průběh doručování i v těchto náročných podmínkách. Držme si všichni palce. 

 

Tým PPL 

Mohlo by vás zajímat

Dodávka PPL

20. 8. 2024| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc září 2024 je palivový příplatek 11,5 %.