Oproti předcházející sezoně lidé předvánoční nakupování nenechávali na poslední chvíli a rozložili je více v čase, což velmi pomohlo v celém procesu doručování, uvádí společnost PPL v aktuální tiskové zprávě. Během uplynulé sezony klienti PPL pokračovali v trendu, který přepravní společnosti zaznamenávají v průběhu posledních několika let – a to, že si nechávají zasílat zásilky přímo do výdejních míst, tzv. Parcelshopů.
„Stále více lidí tuto službu využívá a my očekáváme, že tento trend bude pokračovat i v roce 2021,“ dodává Horák.
Z celkového objemu to byly dva miliony zásilek, které si příjemci nechali zaslat právě do výdejních míst a sami si je tam pak vyzvedli. V současné době má PPL po celé České republice více než 2300 partnerských Parcelshopů. Pro příjemce zásilky to přináší spoustu výhod, například si zásilku vyzvednou třeba cestou z práce nebo dle svých časových možností. Mnozí vítají, že na vyzvednutí zásilky mají sedm dní, přináší jim to časovou svobodu.
Celý článek naleznete na odkaze ZDE.