Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Ekologická dodávka PPL

28. 2. 2025| Novinky

Přehled změn ve smluvních podmínkách PPL

Rádi bychom vás informovali o změnách u Produktových podmínek PPL a o novém způsobu výpočtu palivového příplatku. Všechny změny jsou účinné od 1. 4. 2025.

PPL slaví 30 let

24. 2. 2025| Napsali o nás

hn.cz: PPL slaví 30 let na trhu. Plánuje rekordní jubilejní rok

Původně se zaměřovala na přepravu mezi firmami, dnes patří mezi největší přepravní společnosti v Česku. Za tři dekády rozšířila své služby i za hranice a letos chce překonat 69 milionů doručených zásilek.

Dodávka PPL

18. 2. 2025| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc březen 2025 je palivový příplatek 12,0 %.