Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

dárky

5. 11. 2024| Novinky

Dárky doručíme pod stromeček včas, spolehněte se

Přivážíme užitečné informace a praktické rady, jak mít letos nákup vánočních dárků pod kontrolou a bez zbytečného stresu. Připravte se na nejkrásnější období v roce už teď. Vše důležité najdete v tomto článku.

top ceo

18. 11. 2024| Napsali o nás

Začínal tiskem etiket v otcově firmě. Nenapadlo by mě, že budu PPL jednou řídit, říká

Petr Horák v PPL, kterou založil jeho otec a později ji prodal, začínal tiskem etiket. Dnes už jednu z největších zásilkových firem u nás pátým rokem vede.

podvodné zásilky

15. 11. 2024| Tiskové zprávy

Přepravce PPL varuje: Po podvodných SMS přibývá také lstivých telefonátů a bezcenných balíků na dobírku

Kyberkriminalita tvoří přes 10 % veškeré registrované kriminality, meziročně navíc stále roste.