Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

PPL v CNN Prima News

22. 6. 2024| Napsali o nás

Češi jsou mistři v nakupování na internetu. Trendem jsou výdejní boxy, říká generální ředitel PPL CZ

Polovina zboží zakoupeného v e-shopech putuje k českým zákazníkům prostřednictvím výdejních boxů. Je právě v nich budoucnost doručování?

údržba

6. 5. 2024| Novinky

Technický výpadek v aplikaci mojePPL je minulostí

Máme skvělou zprávu! Technický problém, který ovlivňoval načítání zásilek v naší mobilní aplikaci mojePPL, byl úspěšně vyřešen.

Noční exkurze studentů logistiky do nového HUBu firmy PPL CZ

25. 4. 2024| Napsali o nás

Dopravní noviny: Noční exkurze studentů logistiky do nového HUBu firmy PPL CZ

Spolupráce Katedry logistiky s PPL CZ v současnosti nespočívá jen v praktickém seznamování studentů s problematikou KEB služeb formou odborných přednášek a seminářů či zpracovávání kvalifikačních prací. To nejsledovanější a u studentů i nejoblíbenější jsou vždy exkurze do reálného provozu.