Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

top employer

17. 1. 2025| Novinky

PPL je počtvrté v řade Top Employer

Společnost PPL CZ znovu obhájila své kvality a již počtvrté za sebou obdržela prestižní ocenění Top Employer 2025.

chip

13. 1. 2025| Napsali o nás

CHIP: 10 aplikací, které Češi nejvíc stahují: hlavně to levné nakupovaní

Začátek roku 2025 se v Google Play nese ve znamení umělé inteligence, výhodných nákupů a plnění novoročních předsevzetí.

nakupci

8. 1. 2025| Napsali o nás

Marianne: Jste vášnivou online nákupčí?

Pomocí věrnostního programu můžete získat spousty výhod