Nejčastěji se nás ptáte

Zákazníky a příjemce odkažte na chat nebo formulář na našem webu.

Kontaktujte prosím IT Help.

Využijte možnost náhradního ověření přímo v aplikaci myParcelshop v operaci „Předání zásilky Příjemci" (tlačítko ve spodní části obrazovky, kde se zadávají PINy k zásilkám). Případně kontaktujte IT help.

Pro uvolnění paměti telefonu je nutné vymazat mezipaměť telefonu v jeho nastavení. Případně restartovat mobilní telefon, aby se vymazala mezipaměť důkladně. 

Aktuality

Dodávka PPL

18. 2. 2025| Novinky

Palivový příplatek

Pro měsíc březen 2025 je palivový příplatek 12,0 %.

Petr Horák

13. 2. 2025| Napsali o nás

Firmu vede, i když ji táta prodal. A pět boxů v řadě? Otřesné, vypadá to jak v cirkusu, říká šéf PPL

Hledal při studiu nějaký přivýdělek, tak šel vypomoct tátovi. U kopírky trávil i osm hodin denně, teď PPL šéfuje. O rodinnou firmu se už ale nejedná.

Získali jsme certifikaci ISO 27001 | PPL CZ

13. 2. 2025| Novinky

Splňujeme mezinárodní standardy pro řízení bezpečnosti informací

Naši klienti a zákazníci mají záruku, že bezpečnost jejich dat, které zpracováváme, zajišťujeme na odpovídající úrovni.