Pro vrácení nebo odeslání máme i PPL Parcelboxy a Parcelshopy
Kdy a kde zásilku vrátíte nebo odešlete? To už záleží na vás. Podívejte se na výdejní místa a vyberte si podle sebe.
Výhody výdejních míst zdeVýdejních míst máme už přes 6 000
Zobrazit všechny na mapěNejčastěji se nás ptáte
Vracíte zásilku odesílateli? Řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky. Zásilku opatřete vratnou etiketou nebo SmartPINem (součástí QR kódu), které jsou součástí doručené zásilky a následně ji přineste na jakýkoli PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu.
V případě, že nutnosti aktivovat etiketu a objednat svoz, navštivte tuto stránkuhttps://www.ppl.cz/vratit-zasilku.
Pokud vratnou etiketu nemáte, využijte pro odeslání službu Balík pro Tebe. Poslat zásilku můžete také v naší mobilní aplikaci mojePPL.
Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození.
Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.
PPL Parcelshop a PPL Parcelbox může využít k odeslání svého balíku kdokoliv nezávisle na tom, zda má s PPL uzavřenou zasílatelskou smlouvu pro pravidelné zasílání balíků.
V případě jednorázového odeslání zásilky využijte službu Balík pro Tebe. Pokud máte uvnitř doručené zásilky zpětnou etiketu pro službu Return, řiďte se prosím pokyny uvnitř zásilky.
Zásilku vždy velmi pečlivě zabalte a opatřete etiketou. Při balení dodržujte pokyny pro správné balení zásilky a správné nalepení etikety. V případě, že vracíte zboží z více zásilek, vždy použijte pouze jednu vratnou etiketu). Nedostatečně zabalená zásilka může být vyloučena z přepravy.
Následně zásilku přineste na PPL Výdejní místo.
Váš nejbližší PPL Parcelshop, PPL Parcelbox, box třetích stran najdete na mapě výdejních míst.