House
Van PPL

Nevíte si rady? Podívejte se na často kladené dotazy

Zajímá mě

Zajímá mě

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat. Poslat zásilku můžete také v naší mobilní aplikaci mojePPL.

Pokud jste naším smluvní zákazníkem, potřebujete mít vygenerované exportní etiketní řady (prostřednictvím zákaznického servisu), a poté je možné vytvořit etiketu a objednat svoz řidičem ve vaší webové aplikaci. 

K zásilce nezapomeňte vyplnit seznam zahraničních zásilek. V případě doručování zásilek do zemí mimo EU je nutné přiložit také dokumenty pro celní odbavení. Jaké to jsou, naleznete v sekci mezinárodní balíková přeprava.

Pokud posíláte balík jednorázově, využijte naši službu Balík pro tebe, kde najdete všechny informace, jak zásilku pohodlně odeslat. Poslat zásilku můžete také v naší mobilní aplikaci mojePPL.

V případě, že jste naším smluvním zákazníkem a posíláte zásilek více, můžete si objednat svoz řidičem ve Vaší webové aplikaci, případně se s námi domluvit na pravidelných svozech. Napište nám do chatu, rádi Vám poradíme.

Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Pohyb zásilky můžete sledovat v aplikaci mojePPL nebo na našich stránkách po zadání 11 místného čísla zásilky ve sledování zásilky.

Pokud nenastane nečekaná událost, zahraniční zásilky se do České republiky přepravují 2–5 pracovních dní po převzetí zásilky v zahraničí.

Pohyb zásilky je možné sledovat v mobilní aplikaci mojePPL nebo na našich stránkách po zadání čísla zásilky.

Balík můžete uhradit na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou. Tato služba není pro příjemce zpoplatněna. Platit můžete všemi běžnými platebními kartami vydanými v České republice. V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši.

Zásilku můžete také zaplatit předem v mobilní aplikaci mojePPL

Velikost schránek pro PPL Parcelbox
Typ Výška Šířka Délka Maximální váha zásilky
S 90 mm 430 mm 600 mm 31,5kg
M 200 mm 430 mm 600 mm 31,5kg
L 300 mm 430 mm 600 mm 31,5kg
XL 430 mm 430 mm 600 mm 31,5kg

 

 

 

 

 

Tyto rozměry platí pouze pro PPL Parcelboxy, nikoliv pro boxy třetích stran. 

Platba dobírky probíhá pouze předem on-line, a to pomocí aplikace mojePPL nebo přes odkaz, který vám zašleme v SMS notifikaci a v e-mailu.

Upozorňujeme, že platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná. Terminál zabudovaný do AlzaBoxu slouží pouze pro zákazníky Alzy.

Pokud jste si zvolili přímé doručení do výdejního místa PPL, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech výdejních míst PPL naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. 
V PPL Parcelboxu a boxech třetích stran si zásilku vyzvedněte do 3 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na výdejní místo PPL dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Do PPL Parcelshopu, PPL Parcelboxu nebo boxu třetích stran doručujeme výhradně zásilky pro fyzické osoby (i na dobírku).

V nákupním košíku e-shopu si pro doručení zvolte provozovnu výdejní místo PPL.

Pokud tuto variantu Vámi vybraný e-shop dosud nenabízí, navštivte stránky Změny doručení, kde si po vložení čísla zásilky a PIN můžete změnit místo doručení do výdejního místa PPL.

PPL Parcelshop
Je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

PPL Parcelbox
Je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

Boxy třetích stran
Jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

Jakmile řidič doručí zásilku do AlzaBoxu, obdržíte SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí. PIN pro vyzvednutí také naleznete v mobilní aplikaci mojePPL. Tento kód naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu. Po zadání kódu se otevřou dvířka schránky, v níž se nachází vaše zásilka. 
Pokud je zásilka na dobírku, je nutné jí uhradit předem přes online platební bránu. Platba je možná přes mobilní aplikaci mojePPL nebo přes odkaz, který vám zašleme v SMS zprávě a v e-mailu. 
 

Své zásilky můžete vyzvednout po dobu 3 kalendářních dní ode dne doručení zásilky. O procesu doručení budete informováni pomocí SMS, e-mailu nebo mobilní aplikace mojePPL. Prosíme, abyste zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a uvolnili tak schránky pro další zájemce.

Pohyb zásilky můžete sledovat v naší mobilní aplikaci mojePPL nebo na webu. Jakmile bude zásilka převzata do přepravy, obdržíte notifikační e-mail. Následně obdržíte SMS zprávu a e-mail ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k vyzvednutí.

Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. Opětovné doručení není možné.

AlzaBoxy slouží pouze pro doručení zásilek koncovým příjemcům. Zásilku však můžete podat do přepravy na některém z našich PPL výdejních míst. Vaše nejbližší výdejní místo si můžete vyhledat ZDE

V případě, že požadujete vrácení přepravného z jednoho z výše uvedených důvodů, můžete tak učinit pomocí našeho chatbota. Klikněte na ikonu chatu v pravém dolním rohu a do zprávy napište „Vrátit přepravné za Balík pro Tebe“. Chatbot vás provede formulářem pro vrácení přepravného, který následně odešle na zákaznický servis ke zpracování. Platba vám bude vrácena do 7 kalendářních dní.

V případe nepodání zásilky do 15 dnů od objednání služby Balík pro tebe, vám bude zásilka stornována a vráceny peníze na váš bankovní účet. 

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky.

 

V případě, že dojde mezi PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČ: 25194798, sp. zn. C 105858 u rejstříkového soudu v Praze  (dále jen „PPL“),  a zákazníkem, který je spotřebitelem podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

•    Český telekomunikační úřad, se sídlem Sokolovská 219, Praha 9, poštovní adresa: poštovní přihrádka 02, 225 02 Praha 025,www.ctu.cz , v případě sporů týkajících se  poštovních služeb, a
•    Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: www.coi.cz , v případě sporů týkajících se ostatních služeb poskytovaných PPL
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: Řešení sporů

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Reklamaci vždy řešíme s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

Rádi byste se stali smluvním zákazníkem? Klikněte sem  a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.

Po odeslání poptávky Vás bude do 3 pracovních dnů kontaktovat náš obchodní zástupce. 

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem se stát PPL Parcelshopem? Jaké výhody můžete spoluprací s PPL získat a jaké podmínky je potřeba splňovat, naleznete na této stránce. Stačí jen vyplnit online formulář v chatu a nejdéle do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se řidičem PPL?  Vyberte si na mapě, v jaké lokalitě máte zájem o práci, a následně nás kontaktujte prostřednictvím formuláře. Napište nám o sobě pár slov a přiložte Váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Máte zájem stát se součástí týmu PPL?  Podívejte se na volné pozice, a pokud Vás oslovila některá z nabídek, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře, kde nám o sobě napište pár slov a přiložte váš strukturovaný životopis.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Zajímá mě

Zajímá mě

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, kde se budeme vaší stížností zabývat.

1) Volný prostor o rozměru 5m2

• Povrch přesahující minimálně půdorys PPL Parcelboxu ve všech směrech o 200 mm s nosností 500 kg / m2. (Pro zajištění stability bude Parcelbox stát na betonové desce)
• Světlá výška nad povrchem minimálně 280 cm.
• Vodorovný, hladký, suchý povrch

2) Zajištění přívodu elektrické energie 230V/50 Hz/16A

• Klasickou vidlicí do zásuvky s IP krytím na zdi.
• Do připojovací krabičky s IP krytím.

3) Internetové připojení alespoň 4G

Ano, pokud do provozovny máte internet přiveden, můžeme Vám zapůjčit router pro využívání wi-fi. 

Ano, v tomto případě stačí jen kontaktovat vašeho Parceslhop specialistu, který s vámi projedná další detaily.

Ano. PPL nemá ve smlouvě a podmínkách žádná omezení další spolupráce.

Všeobecné podmínky PPL CZ naleznete zde.

Svůj podnět nám prosím zašlete přes webový formulář, případně využijte chat. Rádi s vámi vše vyřešíme.

Máte zájem se stát PPL Parcelshopem? Jaké výhody můžete spoluprací s PPL získat a jaké podmínky je potřeba splňovat, naleznete na této stránce. Stačí jen vyplnit online formulář v chatu a nejdéle do 5 pracovních dnů vás budeme kontaktovat.

Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

Aby vaše zásilka dorazila v pořádku na místo určení, je důležité správně umístit etiketu na zásilku. Návod naleznete v dokumentu Jak správně lepit etiketu.

Palivový příplatek kopíruje cenu dieselového paliva a je určován na základě ceny za 1000 litrů paliva včetně cla a daní pro skupinu zemí EA – 19, kterou zveřejňuje Evropská komise pro energetiku a dopravu ve zpravodaji Oil Bulletin
Jak orientačně spočítat výši palivového příplatku naleznete na tomto odkazu.
Aktuální výši palivového příplatku naleznete vždy na našich webových stránkách.

níže naleznete postup, který slouží ke správnému zobrazování digitálního podpisu u elektronických faktur vydaných společností PPL CZ s.r.o.

tento postup platí pouze pro konkrétní PC (pokud mají být faktury správně zobrazovány i na jiných PC, je nutné na těchto počítačích postup zopakovat)

elektronická fakturace je platná (je digitálně podepsaná) i bez nastavení důvěryhodnosti elektronického podpisu ve Vašem PC

doporučujeme používat Acrobat Reader verze 7.0 a vyšší, pokud přesto chcete používat verzi 6.0, postupujte podle návodu pro Acrobat Reader 6.0. Postupy pro obě verze naleznete v PDF níže

 

Postup pro Acrobat Reader 6.0

 

Postup pro Acrobat Reader 7.0 a vyšší

    Jedná se o moderní, ekologický a efektivní způsob předávání daňových dokladů v elektronické podobě.

    Výhody elektronické fakturace:

    • moderní způsob komunikace

    • ochrana životního prostředí

    • přehlednost a jednoduchost

    • snadná a nenáročná archivace

    • jednoduché a rychlé vyhledávání

    • rychlost doručení

    • přímé doručení zodpovědné osobě

    Forma faktury

    elektronická podoba ve formátu PDF - pro čtení tohoto formátu se používá volně dostupný a běžně používaný software – Acrobat Reader

    Elektronická značka

    • každá faktura je místo klasického podpisu označena elektronickou značkou vystavovatele (viz vzor faktury vlevo dole)

    • potvrzuje informace o vystavovateli a nikdo jiný ji nemůže vytvořit

    • znemožňuje jakoukoli neautorizovanou úpravu faktury po jejím vystavení

    • je vytvořena softwarem vystavovatele (PPL)

    Právní a ochranné podklady

    • zákon o elektronickém podpisu 227/2000 Sb., novelizace zákonem č. 440/2004 Sb.

    • zákon o účetnictví

    • zákon o DPH č. 235/2004 Sb. (§ 26, odst. 4, § 27, odst. 2)

    • elektronická značka založená na kvalifikovaném systémovém certifikátu od certifikační autority České pošty s.p. – PostSignum QCA

      Správné balení je velmi důležité pro rychlou a bezpečnou přepravu vaší zásilky. Správným balením se vyhnete poškození obsahu zásilky, dodatečným poplatkům ze obtížnou manipulaci a případnému zdržení v doručení. Ukázku jak správně zabalit zásilku najdete v dokumentu Správné zabalení zásilky.

      Webová aplikace pro snadnou správu vašich zásilek, kterou vám zdarma nabízíme, obsahuje i možnost přímého doručení balíků do výdejních míst v Polsku, Německu a Slovensku. Tento způsob doručení je výhodný pro příjemce a ekonomickou variantou pro odesílatele.

      Aby vám mohla být zásilka převzata do přepravy a nijak se nepoškodila, podívejte se na odkaz Správně zabalená zásilka, kde naleznete všechna kritéria. Zboží musí být zabaleno v kartonové krabici a dostatečně zajištěno proti poškození. 

      Rádi byste se stali smluvním zákazníkem? Klikněte sem  a kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.

      Po odeslání poptávky Vás bude do 3 pracovních dnů kontaktovat náš obchodní zástupce. 

      Děkujeme za váš zájem a těšíme se na budoucí spolupráci. 

      Jaké zásilky nelze přes přepravní společnost PPL zasílat, najdete ve Všeobecných podmínkách doručování zásilek PPL v článku Zakázané zásilky. V případě odeslání zakázaného zboží může být zásilka bohužel vyloučena z přepravy, vrácena, případně na náklady odesílatele zlikvidována. Pokud odesláním zásilky vznikne další škoda na majetku PPL či třetích stran, mohou být tyto vzniklé náklady účtovány odesílateli.

      1) Napište nám do chatu - vyplňtě nám údaje o sobě a další otázky v chatu. 
      2) Čekejte na telefonát od našeho obchodníka
      3) Obchodní zástupce vám předvede celý koncept
      4) Příprava spolupráce
          • detaily projektu, spolupráce, lokace
      5) Uzavření nájemní smlouvy
      6) Kontaktování stavebních úřadů - zajišťuje PPL
      7) Zajištění stavebně-technické připravenosti lokalit
      8) Instalace PPL Parcelboxu
      9) Hotovo!

      Výše nájemného bude posouzena individuálně na základě schůzky s obchodním zástupcem.


      Van Parcel

      Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám přes chat